Pamokų laikas

  • 8.00—8.45
  • 8.55—9.40
  • 9.50—10.35
  • 10.55—11.40
  • 11.55—12.40
  • 12.55—13.40
  • 13.50—14.35
  • Nuorodos

    Skaitiklis

    Jaunųjų tyrėjų diena

    tyreju_diena_2023Kad suprastum, neužtenka tik pamatyti ar išgirsti, reikia padaryti  ir patirti pačiam.  Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Ramygalos gimnazijos pradinių klasių mokiniai ir mokytojai lapkričio mėnesio pradžią pasitiko itin įdomiai, mat po rudens atostogų rinkosi į kitokias, netradicines pamokas – tyrimines ir eksperimentines veiklas Ramygalos parke. Lapkričio 9 dieną 1–4 klasių mokiniai keliavo į miesto parke įrengtas „užduočių stoteles“ veikloms bei eksperimentams atlikti. Kiekvienai klasei buvo įteiktas kelionės lapas. Jame nurodytos užduočių atlikimo vietos, laikas, veiklų pavadinimai bei vertinimas. Mokytojos Laimos Černienės 1a klasė dalyvavo žaidime „Gamtos dovanų paieškos“ ir ieškojo kažko minkšto, kažko tiesaus, dviejų skirtingų sėklų, trijų skirtingų lapų ir pan. 1b klasės mokytoja Jovita Leiputė su savo pirmokais keliavo „Rudens taku“, dėliodami  iš gamtinės medžiagos žodžius, susijusius su rudeniu. Tiriamąją veiklą „Parko augalai“ vykdė 2 klasės mokytojos Astos Kuodytės mokiniai. Jie mokėsi atpažinti parko augalus – medžius, krūmus ir žolinius augalus, juos palyginti. 3b klasės mokytojos Vitos Milašienės mokiniai atliko bandymą „Pykšt ir pokšt spalvų lietus“. Vaikai su vandens šautuvais purškė spalvotą vandenį ant baltos medžiagos ir kūrė  „spalvotus kilimus“, aiškinosi, kaip vienodos darbo priemonės ir ta pati užduotis gali duoti skirtingus rezultatus. 4b klasės mokytojos Laimos Dirsienės mokiniai vykdė skatinantį valytis batus einant į patalpas eksperimentą „Batų atspaudai“, aiškinosi, kodėl batai palieka pėdsakus ir pan. Veikla „Kuriu rudenį“ (1-2 klasių mokiniams) sudarė galimybę suvokti meną stebint ir tyrinėjant gamtą, prisiminti vėlyvo rudens požymius, iš surinktų rudens gėrybių sukurti koliažą, stebėti gamtoje vykstančius pokyčius, padaryti išvadą, kad jie  priklauso nuo metų laiko, oro temperatūros. 3–4 klasių mokiniai dalyvavo 3a klasės mokytojos Vilmos Kučienės parengtame tyrime „Atpažink medį. Apskaičiuok jo amžių“. Jo metu dirbdami grupėse vaikai prisiminė medžių pavadinimus, išmatavo kamienų apimtis, apskaičiavo apytikrį medžio amžių. 1–2 klasių mokiniai atliko bandymą „Kas greičiau pasieks žemę?“ – aiškinosi, kuris daiktas greičiau nukris ant žemės: medžio šakelė ar klevo lapas, kodėl taip atsitinka. 3–4 klasių mokiniai atliko 4a klasės mokytojos Gerdos Navikienės paruoštą bandymą „Kas greitesnis?“. Jie aiškinosi, kas greitesnis: šviesa ar garsas? Jaunųjų tyrėjų dienos apibendrinimas atsispindėjo mokinių sukurtuose koliažuose ir kompozicijose iš rudens gėrybių.


    Galerija.



    Filmas „Apverstas bokštas“

    apverstas_bokstasSpalio 27 dieną 7a klasės vadovės Editos Petuškienės auklėtiniai pasinaudojo galimybe „Kultūros paso“ lėšomis nuotoliu pasižiūrėti filmą „Apverstas bokštas“. Tai Skalvijos kino centro edukacinio projekto „Mokausi iš kino“ dalis. Projekto tikslas – žiūrint filmus išmokyti mokinius skaityti ir suprasti judančius vaizdus, pažinti supantį pasaulį, išlaikyti akylumą, atidumą ir empatiją filmų veikėjų išgyvenamoms problemoms, rasti ir atpažinti filmų situacijas realiame gyvenime. Klasės vadovės nuomone, peržiūrėtas filmas patiko ir jos auklėtiniams paliko stiprų įspūdį. Septintokai puikiai „perskaitė“ filme transliuojamas žinutes ir suprato pagrindiniams veikėjams kylančias pasirinkimų dilemas.


    Edukacinė-pažintinė išvyka

    vichy_2023Lapkričio 8 dieną 8a ir 8b klasių vadovių Ingos Bubinienės ir Orintos Gerdvilienės auklėtiniai dalyvavo edukacinėje-pažintinėje išvykoje į Europos informacinį centrą. Aštuntokai susipažino su Europos sąjungos istorija, veikla, tikslais. Susitikimo metu buvo aptartos  ES politikos sritys, diskutuojama, kaip ES keičia mūsų gyvenimą. Mokiniai dalyvavo įdomiame protmūšyje. Po to aštuntokai apsilankė Vichy vandens parke.


    Galerija.


    Helovyno vakarėlis

    helovyno_vakarelis2helovyno_vakarelis5a klasės vadovės Margaritos Žižiūnienės auklėtiniai spalio 27 dieną dalyvavo ilgojo vakaro mokykloje programoje, kurią pavadino Helovyno vakarėliu. Mokiniai patys organizavo renginį, patys aktyviai jame dalyvavo. Penktokai pasiskirstė, kas puoš klasę, kas rengs užduotis, kas rūpinsis apdovanojimais, užkandžiais, aptarė aprangos kodą. Visą vakarą vienos veiklos keitė kitas: mokiniai žaidė judriuosius žaidimus, atlikinėjo įdomiai pateiktas užduotis, atsakinėjo į viktorinos klausimus, vaišinosi.



    Helovynas

    helovynas_2023Ramygalos gimnazijos mokinių parlamentas, kurio prezidentu ir šiais mokslo metais buvo išrinktas IIa klasės mokinys Deividas Liberis, surengė Helovyno šventę. Augustės Buziūtės (IIIa) sukurti skelbimai spalio 23 dieną pakvietė gimnazistus į kraugerišką pirmadienį pasipuošus kraujo raudonumo akcentais, į raganišką antradienį su raganiškai violetiniu akcentu, o trečiadienį į mokyklą atvykti pasipuošus šiurpiausiu įvaizdžiu ir nusifotografuoti prie specialios foto sienelės. Ją dekoravo Gileta Švilpaitė (IIIa) ir Augustė Buziūtė (IIIa). Joms į pagalbą atėjo visi mokinių parlamento nariai. Spalio 25 dieną, po keturių pamokų vyko apdovanojimų ceremonija, kurią vedė Dominyka Kaliasaitė (Ia) ir Rugilė Čiapaitė (IVa).  Už košmariškiausią mokinio įvaizdį apdovanotas Rytas Liužinas (5b), už šiurpiausią mokytojo įvaizdį – muzikos mokytoja Aurelija Šerėnienė, paskirtos dvi nominacijos už labiausiai kraują stingdančios klasės įvaizdį – 3a ir 8a klasė, IIIa nominuota kaip nuotaikingiausia Helovyno klasė.


    Galerija.


    Edukacinė išvyka

    isvyka_varsuvaFizikos mokytoja metodininkė Laimutė Skiauterienė spalio 26–27 dienomis organizavo edukacinę išvyką į Varšuvą. Ramygalos gimnazijos mokiniai ir juos lydintys mokytojai apsilankė miesto simboliu tapusiuose Kultūros ir mokslo rūmuose. Šis milžiniškas statinys jo pastatymo metu buvo antras pagal aukštį pastatas Europoje, nuo kurio apžvalgos aikštelės atsiveria nuostabi miesto panorama. Išvyka tesėsi po UNESCO saugomą Varšuvos senamiestį su įspūdinga Turgaus aikšte ir miesto simboliu – Undinės skulptūra, gotikine Šv. Jono katedra, Žygimanto kolona, šiaurinį miesto sparną saugojusiomis Barbakano sienomis. Toliau sekė apsilankymas technologijų muziejuje – Koperniko mokslų centre, kuriame nėra jokių gidų ar popierinių informacinių bukletų, kuriuose būtų pasakojama istorija. Prie kiekvieno eksponato tik instrukcija. Pažinti jį privalo pats lankytojas – liesdamas, klausydamas, ragaudamas ar žiūrėdamas. Po nakvynės viešbutyje sekė Varšuvos Lazienki parkas, kurtas  paskutiniojo Lenkijos karaliaus Stanislovo Augusto Poniatovskio, įspūdingi Lazenki rūmai, pastatyti ant vandens. Vėliau buvo aplankyti Versaliu vadinami Vilanovo rūmai,  karaliaus Jono III Sobieskio, pagarsėjusio kovomis su turkais, vasaros rezidencija. Ramygaliečiai aplankė Karalių rūmus, kurie II pasaulinio karo metu buvo visiškai sugriauti ir varšuviečių dėka atstatyti, pamatė ne tik atkurtus interjerus, karališkąsias menes, bet ir grožėjosi Jano Mateikos, Canaletto, Rembrandto tapybos darbais.


    Galerija.


    Edukacinė išvyka

    3a_robotikaSpalio 20 dieną pradinių klasių mokytojos metodininkės Vilmos Kučienės 3a klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje išvykoje į Panevėžį. Jų laukė du edukaciniai užsiėmimai. Pirmasis vyko Panevėžio J. Masiulio knygyne, antrasis – „Jaunieji išradėjai“ – Robotikos centre. Išvykos metu  trečiokai ugdėsi pažintines, socialines, STEAM kompetencijas, stiprėjo klasės bendruomenė,  mokiniai patyrė gerų emocijų.


    Galerija.


    Be „Ramygalos gimnazijos“ sutikimo, draudžiama šiame puslapyje paskelbtą informaciją bei nuotraukas ir / arba filmuotą medžiagą naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu