Pamokų laikas
Nuorodos
Skaitiklis
Tolerancijos renginys „Drauge“
Lapkričio 17 dieną grupė Ramygalos gimnazijos mokinių su vyresniąja socialine pedagoge Dalia Burokiene dalyvavo Panevėžio rajono savivaldybėje vykusiame tolerancijos renginyje „Drauge“. Kartu su mokiniais iš aštuonių rajono švietimo įstaigų mokėsi būti tolerantiškais, aiškinosi, kodėl svarbu padėti vieni kitiems, elgtis pagarbiai, būti pozityviems ir draugiškiems. Panevėžio rajono meras Antanas Pocius savo kalboje pabrėžė tolerancijos svarbą ir palinkėjo visiems puikių kūrybinių idėjų. Renginio dalyviai žiūrėjo Panevėžio miesto Jaunuolių dienos centro pristatytą spektaklį tolerancijos tema, vėliau dirbo komandose kurdami šių metų Tolerancijos simbolį žibintą, vaišinosi Solidarumo arbata ir skanėstais.
Tapyba ant vandens – EBRU
Edukacinė išvyka
Lapkričio 20 dieną 6a ir 6b klasių vadovės Aurelija Šerėnienė ir Ieva Mačiulaitytė-Stefanova savo auklėtiniams surengė edukacinę išvyką į Šiaulių kraštą. Šiuolaikinis gyvenimas ir naujos technologijos atitraukia mokinius nuo to kas tikra, natūralu, sukurta daug dirbančio žmogaus rankomis, puoselėta mūsų senolių. Šeštokai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Senoviniai vardinių sausainiai“. Jie išsikepė senovinių Šiaulių krašto sausainių, analizavo senovinius receptus. Išvykos dalyviai apsilankė vienoje iš žymiausių Lietuvos lankytinų vietų – Meškuičių seniūnijoje esančiame Kryžių kalne. Jį visame krikščioniškame pasaulyje išgarsino 1993 metais čia apsilankęs popiežius Jonas Paulius II. Klasių vadovės įsitikinusios, kad naujos patirtys pavers jų auklėtinių mokymosi procesą maloniu potyriu, įgytas žinias jie galės pritaikyti ateities pamokose – projektuose.
„Sėkmingos klaidos. Eksperimentai laboratorijoje“
Lapkričio 21 dieną IIa ir IIb klasių vadovų Laimutės Skiauterienės ir Manto Masioko auklėtiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime su Kultūros paso programa. Dešimtokai susipažino su pasaulio išradėjų smalsumu, svajonėmis bei pastabumu, kurie atvedė prie sėkmingai nesėkmingų klaidų ir kurie įrodė, kad net atsitiktinumas gali pastūmėti mus prie didžiojo atradimo. Tokių asmenybių mokslo istorijoje gausu! Džozefas Pristlis atrado kelias dujines medžiagas, tarp kurių buvo ir anglies dioksidas, Charles Thilorier`is atrado sausą ledą, kurio dėka galime daryti nuostabiausius eksperimentus bei turėti švariausią ir aplinkai palankiausią šaldomąją medžiagą. Johnas Pembertonas išvirė mikstūrą, kurią šiandien visi pažįstame kaip „Coca Cola“. Viljamas Perkinas siekė sukurti vaistus nuo maliarijos, o susintetino pirmąjį sintetinį dažą moveiną. Kadangi iki tol natūralūs purpurinės spalvos dažai buvo labai brangūs, jis suprato, kad išrado pigesnį jų pakaitalą ir patentavo savo išradimą bei įsteigė pirmąją sintetinių dažų gamyklą. Dešimtokai ir jų klasių vadovai sužinojo daug naujų dalykų, kartu atliko neįtikėtinus eksperimentus.
Kvadratas

„Mane lapė neša“
Kad ir kaip norėtumėme apsaugoti savo vaikus nuo nemalonių ir bauginančių patirčių, deja, būti šalia kiekvieną minutę negalime, bet ir nereikia – kur kas geriau ir naudingiau juos pačius išmokyti, kaip reikėtų elgtis vienoje ar kitoje situacijoje ir apsisaugoti patiems. Visuomenės sveikatos priežiūros specialistės Danguolės Urbonienės kvietimu lapkričio 16 dieną Ramygalos gimnazijoje lankėsi „Ridikėlių mokyklėlės“ įkūrėjai, teatro ir kino aktoriai Indrė Endriukaitė ir Remigijus Endriukaitis. Jie pakvietė gimnazijos pradinių klasių mokinius į spektaklį-edukaciją „Mane lapė neša“ (pagal lietuvių liaudies pasaką „Katinėlis ir Gaidelis“) su diskusija, kaip apsisaugoti nuo nepažįstamų suaugusiųjų, turinčių blogų ketinimų vaiko atžvilgiu bei kaip saugiai elgtis pasiklydus nepažįstamoje erdvėje. Mokiniai buvo ne tik stebėtojai, bet ir aktyvūs spektaklio dalyviai. Į suvaidintas tam tikras situacijas ir užduodamus klausimus: „Ką darytum, jei nepažįstamasis tavęs paprašytų pagalbos?“, „Įsivaizduokime, kad aš nepažįstamasis ir duodu tau saldainį bei kviečiu pas mane pažaisti, kaip tu elgsiesi?“, „Jei malonus ir tvarkingas, gražiai kalbantis nepažįstamasis siūlo tave parvežti iš mokyklos, ką tu darytum?“ – vaikai drąsiai atsakinėjo ir puikiai žinojo, kaip teisingai elgtis tokiose situacijose.